Адміністративні питання
Завдання адміністрації персоналу структур Патріаршої курії УГКЦ:
- здійснювати прийняття, переведення та звільнення з роботи працівників структур Патріаршої курії УГКЦ, приймати рішення щодо відряджень та надання відпусток працівникам;
- затверджувати функціональні та посадові обов’язки працівників;
- впроваджувати системний підхід до управління людським потенціалом;
- приймати рішення щодо мотивації працівників;
- підтримувати систему ефективних та конструктивних внутрішніх комунікацій;
- видавати накази, розпорядження, інструкції та інші акти з кадрових питань, які є обов’язковими для працівників структур Патріаршої курії УГКЦ.
Адміністратор
Контактна інформація
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, Київ 02002, Україна
Для кореспонденції: а/с 210, Київ 02002, Україна
о. Андрій Нагірняк,
адміністратор персоналу структур Патріаршої курії УГКЦ
Телефон/факс: +380 (44) 541-11-14
Ел. пошта: [email protected]
Адреса: вул. Хуторівка, 35-Б, Львів 79031, Україна
с. Ірина Хомин, СНДМ,
референт
Телефон: +380 (96) 271-59-02
Ел. пошта: [email protected]
Ярослава Рак,
асистент референта
Телефон: +380 (98) 050-00-18
Ел. пошта: [email protected]
Марія Шингельська,
секретар
Телефон: +380 (98) 910-16-35
Ел. пошта: [email protected]